منو پسرم رفتیم تو ۷ ماه دیگه چیزی نمونده 🥺😍

تصویر
۷ پاسخ

وای نزار آدم دلش میخواد
قند دارم نمیتونم کیک بخورم🥲

حالا شوهرمن هروقت بهش میگم مثلا ماه هشتم تموم شده و رفتم تو نه ماه یه دعوا درست می‌کنه که من بچه نمی‌خواستم چرا بچه دارشدیم و .....اصلا بهش نمیگم چند ماهمه که شر نشه .

مبارکه گلم ماه ۷ زود میگذره

منده ‌کیک 😔😔😔🥺🙊

به به مبارکهههه من و دخترمم یک روز مونده ۶ماهمون تموم شه

ای جونم بسلامتی

به به کیک

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو🦋 مامان پرنسس کوچولو🦋 هفته سی‌وششم بارداری