مامانا رفتم ماه دهم نکنه آمپول فشاری بشم 🥲🥹🥹😭😭😭

۸ پاسخ

تا۴۲هفته راه داری
به دکتر بگو نیاز باشه ان اس تی بدی
سونو بدی بچه مدفوع نکنه ی موقع

متنفرم از آمپول فشاری قشنگ ترین لحظه ی زندگیمو به گند کشید😔

تو هنوز نزاییدی دختر🤣🤣🤣

انشالله نی نی هامون همه ۴ بهمن به دنیا بیان😘

سلام منم هستم،🤕🤕

منم تو ماه دهمم😂😂

مثل منی🥲

دردت نگیرع امپول میزنن دیگه وای چقد میترسم من تا صبح تو کابوس زایمانم😭

سوال های مرتبط

مامان نفس من مامان نفس من ۱۳ ماهگی
مامان عشقهای زندگیم مامان عشقهای زندگیم ۴ ماهگی
مامان ریهام مامان ریهام ۱۱ ماهگی
مامان دیانا 🫀🧿☘️ مامان دیانا 🫀🧿☘️ ۱۱ ماهگی