ب وقت آخرین آمپول🥹😍🥲

تصویر
۷ پاسخ

آمپول چیه؟

منم زدمش😁😁

همینا پدر ادمو در میاره موقع زایمان🥴

تاپیک آخرم 😍 مطمئنا به دردتون میخوره

عزیزم چرا براتون امپول نوشتن؟
از چند هفته میزنید؟

امپول چیه که من تاحالانزدم😐😐

وایییی پروژسترون 😥منم اخرینشو ۳۶هفته زدم

سوال های مرتبط

مامان محمد ماهر مامان محمد ماهر ۱۳ ماهگی
مامان عرفان و‌نی نی مامان عرفان و‌نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان حامی مامان حامی ۵ ماهگی
مامان نورا🩶 مامان نورا🩶 ۳ ماهگی
مامان 🌱🌼 هلسا و گلسا 🌼🌱 مامان 🌱🌼 هلسا و گلسا 🌼🌱 ۳ ماهگی
مامان ليام🫀🤍 مامان ليام🫀🤍 ۲ ماهگی
مامان گودی مامان گودی ۸ ماهگی