ب وقت امپول کزاز
8/26

تصویر
۵ پاسخ

هم هفته هاي مني منم 19برا زايمان زدن

منم امروز زدم🥺

منم هنوز نزدم‌باید بزنم
اگه‌نزنیم چی میشه

واکسن کزاز زدی؟
بهداشت منو گفته فردا باید بزنم
میترسم بزنم
عوارضی نداره؟ اذیت نشدی؟

انشالله به سلامتی , سازگار باشه

سوال های مرتبط

مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دیانا 🫀🧿☘️ مامان دیانا 🫀🧿☘️ ۱۱ ماهگی
مامان آریا 💙 مامان آریا 💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان قلب صورتی🩷 مامان قلب صورتی🩷 ۳ سالگی
مامان پسرکم مامان پسرکم ۱ ماهگی