سرویکست چرا کوتاه شد ؟؟
منم الان میخوام برم بزنم ولی دکتر نگفت باید بستری بشی میترسم🥲
انشاءالله خیر باشه عزیزم این امپولو همه باید بزنن
من نمیدونم امپول ریه کجا میزنن؟
عزیزم منم میخوام هفته آینده بزنم، باید حتما بستری بشیم برای امپول ریه؟؟؟ و اینکه شما انقباض داری یا طول سرویکست کوتاهه؟؟؟
منم 33 هفته زدم فعلا ک خبری از زایمان نیس
اگه داروهاتو تا فردا صبح گرفتی میتونی مرخص کنی بری خونه
من ۲هفته پیش انجام دادم
عزیزم چند روز باید بستری بشی؟؟؟
وا بستری نداره
چرا میزنن اینو باید علائم داشت
برای چی هست همه باید بزنن🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.