سلام مامانا ببخشید میگم دلیل عطسه بیش از حد چیه

۷ پاسخ

منم عطسم زیاد شده
سرماخوردگی و حساسیت هم ندارم

منم در روز ۳۰تا میزنم😖😖

حساسیت بارداری هست منم اینجوری بودم

چشمت زدن عزیزم
اخه این چه سوالیه عطسه اس دیگه واااا😕😕🙁

اگه سرماخوردگی نداری و حالت خوبه
یکی از دلایل عطسه رشد جنینه یعنی جنینت داره خوب رشد میکنه

سرماخوردگی یا حساسیت به چیزی

😐😐😐😐😐😐😐😐

سوال های مرتبط

مامان مرسانا مامان مرسانا هفته بیست‌وپنجم بارداری