دوستان خوشگلم چرا سرما زدند نوک‌سینه هام شدید میسوزه

۵ پاسخ

اره منم🥲🥲دردناکه واقعا

وای برای منم
تازه از دیشب تا حالا درد داره دستم بهش میخوره

منم همینجوری ام از وقتی حامله شدم، یکم سرما بزنه،نوک سینه هام شدید میسوزه و درد میگیره، نمیدونم بخاطر چیه

وای خیلی بعده

من خارش داره نوک سینه هام😭

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد