مامان ها وضعیت شیرتون چطوره!؟

۳ پاسخ

من کپسول میخورم بازم شیرم کم اگر نخورم که کویر لوت

ازوقتی کپسول شیرافزا خوردم خداروشکر خوبه

تازه داره خوب میشه یکم

سوال های مرتبط

مامان آقا کوچولو مامان آقا کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان نارگل و نارین مامان نارگل و نارین ۴ ماهگی
مامان آرسام جووون 😍 مامان آرسام جووون 😍 ۲ ماهگی