وای مال من افتضاحه💔عزیزم واس توعم ورمه بالاش و سفته؟
خوبه مبارکه...
من جذبی بود بخیه ام اینقدر زیاد نبود عرض برش جراحیم....
دکترت کی بوده؟ تمیز بخیه زده
خیلی خوبه خیلی تمیز بخیه زده برات..یه دونه کرم رژودرم بخر بزن روش هیچی ازش نمیمونه
کدوم بیمارستان بودی گلم؟؟خیلی خوب بوده
خوبه عزیزم کرم ترمیم کننده هم بزن که کامل ردش بره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.