۴ پاسخ

عزیزم شکم بند بعد زایمان ببند
اوایل شل تر ببند هر دوروز یکم سفت تر کن
شکم بند نقش حمایتی داره پف رو کم میکنه جلوگیری از افتادن شکمت میکنه لاغر نمیکنه میخوای شکمت کوچیک شه لاغر شی باید بعد دوماهگی ورزش شروع کنی
جای بخیه هم با کرم و با گذشت زمان کمرنگ میشه اما ازبین نمیره
کلا چه پایین رفتن شکم چه جای بخیه نیاز به زمان داره اما مثل روز اول نمیشه

جا بخیه ها ک میمونه نمیره شکمت هم میتونی الان با چیزی شل ببندی اما دکتر من گفت بعد 40روز ببند ک بخیه های داخل هم خوب شد باشن دکتر میگفت شکم با شیردهی مادر جمع میشه

عزیزم راهی پیدا کردی برای کوچیک شدن شکم به ما هم بگو

دکتر واسه رد بخیه یدونه کرم داده بهم
واسه شکمتم برو کالای پزشکی بگو شکم بند بعد از زایمان میخوام خیلی خوبه من گرفتم بگیر شکمتو خیلی جمع میکنه

سوال های مرتبط

مامان محمد 💙 مامان محمد 💙 ۱۵ ماهگی