خیلی خوبه پیدا نیست از من خیلی پیدا آس
پس چرا من اصلا متوجه نشدم کی کشید
من اصلا متوجه نشدم
عالی بخیه زده
از سزارین راضی هستی؟
جیغ چرا؟ اصلا دردی نداره
کشیپن بخیه دردداشت؟
اصلا ردش مشخص نیس خیلی خوب بخیه زده.مال من بعد سه سال زشت و کاملا مشخصه . خدا کنه این دفعه خوب برام بزنه
چه خوب بخیه زده 😍😍
کرم ترمیم کنند بگیر بزن
خوبه عزیزم بسلامتی
سز اولی یا دوم
عالیه افرین به دکترت
خوبه جاش هم.زیاد نشون نمیده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.