عکلسی نوزادیو چند وقتگی انجام میدن؟

۶ پاسخ

منکه نبردم.

تا 12 روزگی انجام میدن

معمولا تا ۱۵ روزگی

من ۱۷ روزگی بردم

تا۲۰ روزگی بهترین زمانش هست من ۳۰ روزگی بردم پسرم همش گریه میکرد

بمن گفتن نهایت تا ۳۰ روز

سوال های مرتبط

مامان مامان گل دخترا مامان مامان گل دخترا ۳ ماهگی
مامان حلماو فاطمه مامان حلماو فاطمه روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه🫀 مامان پناه🫀 ۱۲ ماهگی
مامان آریا🤴🏼 مامان آریا🤴🏼 ۲ ماهگی
مامان آرین آریا آیلا مامان آرین آریا آیلا ۴ سالگی