۹ پاسخ

برا چی مهمونی کاش پخش میکردی
خیلی مریضی زیاد دختر من ک طفلی هرروز مریضه
جدا از اون دعوت کردن کلی خرج کرده میوه و...

خواهر بیکااری واقعا؟؟
یا پولت زیادی کرده...

دیگه کاریه که شده
پشت دستتو داغ کن دیگه از این کارا نکنی

کار خوبی کردی.بسلامتی و خوشی باشه.

من دندونی پختم و پخش کردم به ۳۰ نفر .شبش هم کیک و شیرینی و دورهمی خانوادگی

من پختم بردم دم خونه هاشون

اشکال نداره جشن دندونی یه باره دیگه منم می‌خوام جشن بگیرم مهمون دعوت کنم تا میتونی خوشبگذرون عکس بگیر

منم فردا ۲۵ نفر مهمون دارم ولی ناهار کوفته میزاریم اش دندونی رو هم ب ۳۵ نفر پخش میکنم

حداقل دعوت نمیکردی میپختی و میفرستادی براشون

سوال های مرتبط

مامان پارسا و تو دلی مامان پارسا و تو دلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان لیانا و آلینا مامان لیانا و آلینا ۵ ماهگی
مامان سام کوچولو 🧡 مامان سام کوچولو 🧡 ۱۷ ماهگی