خانومت هزینه غربالگری چنده؟

۷ پاسخ

سونو از من با بیمه شد ۷۵۰ ازمایش کلا ازاد ۱۷۰۰

برا من ی سری آزمایش دگ ام بود شد ۳۴۰۰

آزاد ۲وخوردی شد

۱/۱۰۰ آزمایش

من با بیمه تکمیلی فقط 115هزارتومنشو دادم

برای من ۱۱۰۰

به من گفتن ۲۲۸۰ ازمایششم نمی‌دونم ولی یک و خورده ای بشه

سوال های مرتبط

مامان دریا مامان دریا هفته پانزدهم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دخترم🎀 مامان دخترم🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسر مامان پسر هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان توت فرنگیم🍓🥹🤰🏻 مامان توت فرنگیم🍓🥹🤰🏻 هفته یازدهم بارداری
مامان عدس مامان عدس هفته بیست‌وپنجم بارداری