من تو تهران انجام دادم
غربالگری اول یا همون انتی ۶ تومن سونو ۳ تومن ازمایش خون (جمعا ۹ تومن)
غربالگری دوم یا همون انومالی ۷/۵۰۰ هزینه سونو
و ۶ تومن هزینه اکو قلب
(جمعا ۱۳/۵۰۰ شد)
من سونو و آزمایش هر دو ۱۷۰۰ شد با هم شد ۳۴۰۰
نزدیک ۵درشد واسم سونو آزمایشم
انتی؟
سلام ۱۸۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.