طبیعیه تو این هفته علائم هیچی ندارم؟!

۷ پاسخ

بشین خدا رو شکر کن مگه دنبال دردسری من جونم داره در میاد از تهوع و کمر درد و...

خودتو چشم نزن،من همینجوری میگفتم الان حالت تهوع ولم نمیکنه😂😂

برای منم تو این هفته کمتر شده

من یه روز دارم یه روز ندارم امروز از این روز هاست که دارم

کاملا طبیعی از هفته ۱۰/۱۱ ب بعد علائم کم میشه
گاهی دوباره میاد ولی کلا کم میشه

مال منم ازهفته یازده کم شد الان برگشته

اره بابا 😂😂🥴

سوال های مرتبط

مامان مامانی مامان مامانی هفته هجدهم بارداری
مامان دنیز👶🌊🌝 مامان دنیز👶🌊🌝 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته چهاردهم بارداری