من ۶ هفته هستم هیچی علایم بارداری ندارم طبیعیه ؟

۸ پاسخ

منم تا الان ندارم

منم نداشتم فقط سینه هام درد میکرد یکم دل‌درد بودم

سلام خانوما من روبیکا گروه دارم برای خانوما باردار و اقدامی اگه کسی خاست بگه آیدی بدم

نه هفته شروع میشه

واسه من از اواخر ۶ هفته تهوع هام شروع شده بود
انشالله که شما نداشته باشی و به راحتی بگذرونی

منم نداشتم، فقططط سینم حساس شده بود همین

خوش بحالت

منم نداشتم

سوال های مرتبط

مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته چهاردهم بارداری
𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری