منم تا الان ندارم
منم نداشتم فقط سینه هام درد میکرد یکم دلدرد بودم
سلام خانوما من روبیکا گروه دارم برای خانوما باردار و اقدامی اگه کسی خاست بگه آیدی بدم
نه هفته شروع میشه
واسه من از اواخر ۶ هفته تهوع هام شروع شده بود
انشالله که شما نداشته باشی و به راحتی بگذرونی
منم نداشتم، فقططط سینم حساس شده بود همین
خوش بحالت
منم نداشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.