آیودی بزاری چند درصد احتمال داره بازم باردار شی ؟

۹ پاسخ

۰/۱ درصد

مهم ترین کار جلوگیری طبیعی

امروز من سونو بودم.. تو سونوگرافی خانومه بچه پنجمشو باردار بود ایودی هم داشت🤌

من گذاشتم افتضاحه بعد از هشت ماه دراوردم از بس دل درد و لکه و خارش داشتم

داداشه من محصوله ایودیه😆

منم میخام بزارم اتفاقا بعد زایمانم

مگه باردار نیستی؟؟

خواهر من آیودی داشت بچش ۷ ماهش بود خواهرم ۲ ماهش بود 😅

احتمالش هست بازم یکار دیگم کنارش بکن
بعدم بگو ببندن اگه نمیخوای

سوال های مرتبط

مامان مامی دوتاجوجه🐣 مامان مامی دوتاجوجه🐣 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گل دختر//گل پسر مامان گل دختر//گل پسر ۲ ماهگی
مامان امیر
 ارسلان مامان امیر ارسلان روزهای ابتدایی تولد
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته بیست‌وپنجم بارداری