سلام سونوم چطوره؟ ۳۰ هفته و۲روز رفتم

تصویر
۴ پاسخ

کدوم سونو رفتی عزیزم هزینش چقدر شد

من بچم دور سرش کوچیکتره یک هفته چرا اینجوریه؟

عالیه همچی صدکش ۷۷ هست

خیلی خوبه ماشاله وزنش هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱۱ ماهگی
مامان آقارادمهر🩵 مامان آقارادمهر🩵 ۳ ماهگی
مامان فندوقم مامان فندوقم ۵ ماهگی
مامان آرسام 🩵💙🩵 مامان آرسام 🩵💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آروین مامان آروین ۴ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۹ ماهگی