خانما ازمایش گلوکزم چند مرحله ای؟

تصویر
۴ پاسخ

۳مرحله اول ناشتا خون میدی و اردار بعد اون شربت میدن تو ۵ دیقه میخوری بعدیکساعت بازم خون میدی و دوباره میگن ۱ساعت بشین و دوباره خون میدی

ناشتا یه ساعت بعد ناشتا دوساعت بعدش

چندهفته نوشته ک بری

فک کنم سه مرحلس

سوال های مرتبط

مامان 🩷دلناز خانوم🩷 مامان 🩷دلناز خانوم🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان لــِـنــا💖👼🏻 مامان لــِـنــا💖👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کارن دخملم 🤰🏻 مامان کارن دخملم 🤰🏻 ۱ ماهگی
مامان گیسو مامان گیسو قصد بارداری
مامان هلیا مامان هلیا هفته سی‌ویکم بارداری