۵ پاسخ

من دارم و مدام دستمه هامین شیر خشکیه ولی بازم برای نشستن عالیه

من گرفتم ولی استفاده نکردم هنوز
ولی شنیدم که کارایی داره

من گرفتم کسای ک دیدم خیلی راضی بودن اکثرا بهم پیشنهاد دادن

مدل c خیلی کاربرد داره برای بعد هم میشه بچه بشینه داخلش

من نگرفتم
ازین معمولیا میذارم

سوال های مرتبط

مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری
مامان هدیه خدا🌺اهورا مامان هدیه خدا🌺اهورا روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۵ ماهگی
مامان دلماه💞 مامان دلماه💞 روزهای ابتدایی تولد