درد پریودی دارم طبیعیه به نظرتون؟

۴ پاسخ

من داشتم‌رفتم‌پروژسترون داد با ایزوپرین

اگه شیاف پروژسترون دکتر بهت داده شیاف بزار خوب میشی

سرما نخورده رحمت؟ گرم بگیر کیسه آبگرم بذار ببین بختر میشی

وای سوال منم هست دارم میمیرم

سوال های مرتبط

مامان آرین و آیهان🐥🐣 مامان آرین و آیهان🐥🐣 ۱ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان نخود🪽🤍 مامان نخود🪽🤍 هفته بیست‌وهفتم بارداری