۴ پاسخ

فکنم صدوخورده ای باشه

من گرفتم یک میلیون شد

دکتر زنان،اسنپم داره دکتر بگو بنویسن برات اگ نگرفتی هنوز.برا ازادسازی زدن باید سونو بشی اندازه فولیکولا دیده بشه بعد بزنی

دوتاش باهم ۱۲۰ شد

سوال های مرتبط

مامان نورزندگیم💙🌈 مامان نورزندگیم💙🌈 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری