۶ پاسخ

من یه دوره ۶ ماهه دادم
زیاد تاثیری ندبدم

شیردیگع برای قد وزن برای سیستم ایمنی وزتامیناش زیاده رو ی یه بار به بچم میدادم

چندخریدی

واسه ۵یا۶سال خوبه
واسه بچه کوچیک آسیب به کلیه میزنه

برای ۱ تا ۱۰ سال هست واسه رشد بچه .ولی شبا بهش نده ارژنین داره اکتیو مبشه بچه

پدیاشوره برای وزن دهیه اگه میخاید بدید به بچتون بدید

سوال های مرتبط

مامان کیارش مامان کیارش ۳ سالگی