معمولا پسرا دیر تر حرف میزنن نگرانی نداره
دیرتر هم از پوشک گرفته میشن
پیر بردار شوهرم 5 سالشه تازه جمله بندیش کامل شده
شاید اینطوری باشه
البته اینم بدون دوقلوها کلا ضعیف ترن و کمی تاخیر نسبت به تک قلوها عادیه
کلا رشد پسرا عقب تر از دختراس
اینو مامانایی که دوتا رو داشتن میگن.. دخترا انگار زودتر بزرگ و فهمیده تر میشن... پسرا رو باید هل بدی
والا واسه زردی هم پسر من ی هفته بیمارستان بود فقط ی دوتا دختر بود همه پسر بودن میومدن و میرفتن
پرستار هم گفت پسرا کلا نازشون زیاده بیشتر میان اینجا
حتی کولیک هم تو پسرا بیشتره
از سن بلوغشونم معلومه دیگه دختر ۹ سالگی پسر ۱۵ سالگی به بلوغ میرسن به خاطر همین روند رشدیشونه
دقیقا منم پسرمو میبرم بیشتر پسر هست تا دختر
اره پسر خواهرم چهارسالش تموم شده هنوز نمیتونه حرف بزنه
پسرا از نظر ذهنی حساس ترن زودتر آسیب میبینن
پسر منم ویر حرف میزنه
دوست منم دوقلو داره یکیش کلا همه چیزش دیر بود ۴سالکی حرف زد و الان کلاس چهارم یا ۵دبستان هیچ فرقی با بقیه نداره اکثرایکی از دوقلوها کندتر ازاون یکیه
اره عزیزم بیشتر برا پسرهاس
اره مادر منم میگفت پسر بچه دیر زبون باز میکنه
اوتیسم فرق داره اوتیسم اختلال درمغزشه اگ حرف بزنه عادیه ولی بچهرخواهرم هشت سالشه مثل بچه ای یکساله میمونه فقط جیغ ن حرف ن غذاهیچ
کلا متولدین پسر تو این سالها زیاد بوده اونم هست
دوقلوهای من جملات ۵ کلمه ای میگن ولی هنوزم نگرانم
دکتر برای دور سر برادرزاده ت چی گفت؟؟؟
من تا ۶سالگی حرف درست نمیزدم کم کم خوب شدم
عزیزم گفتار درمانی تاثیر داره؟؟؟ چند وقته بچه هاتونو میبرین؟؟
دختر من الان سه سالشه هنوز حرف نمیزنه که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.