هزینه سونو انومالی شما چقدر شد؟

۱۷ پاسخ

هر شهری هزینش فرق میکنه

من چون سونو واژینال هم داشتم شد ۱۵۰۰

با بیمه تامین اجتماعی، ۱/۵شد

۲۵۰۰ فقط سونو

۲۷۰۰ سونو
۲۸۰۰ اکو
با هم انجام شد

یک و شیصد سونو و ازمایش هم 1200

۱۳۰۰ شد

۲.۵ شد

1.800

۳و۲۰۰ ازادش بود با بیمه شد ۱۸۰۰

فک کنم 1 میلیون و 420 هزار بود

شد۱۵۰۰

۲/۸۰۰ سونو انومالی ۱/۸۰۰ اکوقلب

900 عزیزم

اکو قلبم۳۲۰۰😐😐

۴۹۰۰

۲ و ۸۰۰

سوال های مرتبط

مامان بردیا💙 مامان بردیا💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آیلین و خداداد مامان آیلین و خداداد هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دخملی🎀🍼🧸 مامان دخملی🎀🍼🧸 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری