۲ پاسخ

اگه سابقه تاخیر نداشتی روز سوم چهارم میتونی بری ازمایش بدی من روزم سوم رفتم بتاتیتر دادم که هفته اش هم بدونم

یک هفته بهت تاخیر عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته پانزدهم بارداری
آنیتا و آرش آنیتا و آرش قصد بارداری