۸ پاسخ

من گرفتم شما اهل تیبادین نکنه من پیش خانم تیموری گرفتم

از ۳۰ هفته به بعدخوبه بگیری البته یه ماما بگیر که کارش خوب باشه نه اینکه فقط بیاد زودتر زایمان کنی بره به فکر بخیه هاتم باشه مال من بعد دوسال هنوز هر وقت سوال دارم ازش میپرسم بعد بارداری هم بدردم خورد

الان خوبه

اره می تونی از الان بگیری

من ۲۶ هفته گرفتم

از هفته ۳۶اینا هماهنگ‌ کن باهاشون

منم میخوام بگیرم هنوز نگرفتم الان زوده ۳۰به بالا بگیر

من که همون روز زایمان توبیمارستان گرفتم

سوال های مرتبط