از کی باید ماما همراه بگیریم؟

۹ پاسخ

باید بری دیگ الان تحت نظرش باشی

هفته ۳۴

سبابه هم میگن ماما همراه خوبیه

من امروز میخام برم پیش ماماهمراه قرارداد ببندم پیش حمیده دهنوخلجی
هزینشم گفته۴تومن

منم فردا آزمایش رو باید برم😓

من نمیگیرم دوتا بچه دیگه امو هم نگرفتم مشکلی نبود
ولی بیمارستان اگه خالی باشه اتاق خصوصی حتما میگیرم

ماما همراه کاربردش چیه؟
برا زایمان طبیعی میگیرن یا همه باید بگیرن؟

هزینه ماما همراه نمی‌دونید چقده؟

فک کنم از الانا باید بری تحت نظرش باشی ،راستی ازمایشت چطور بود؟اذیت نشدی؟

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری