از چند هفتگی باید ماما همراه بگیریم

۳ پاسخ

ولی ریسک نکنه آدم بهتره چون دور از جون زایمان زودرس نگیره آدم

از ۳۰ یا ۳۲ دیگ باید رفت
ی سری مراکز هم از ۲۰ هفتگی میگن ک بری

۳۰فک کنم ک ورزش بده بهت

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان وروجک 👶 مامان وروجک 👶 هفته بیست‌ودوم بارداری