ماما همراه کی بگیریم ؟؟ چقد هزیتش؟؟

۲ پاسخ

ماه اخر باید زنگ بزنی هزینه رو پرداخت کنی
از من ب شما نصیحت ک بگین همون اولی ک وارد اتاق میشین زنگ بزنن یا خودتون زنگ بزنین برای من دیر زنگ زدن اصلا نتونستم ورزش کنم و با اپیدورال زایمان کردم

سوال منم هسه

سوال های مرتبط