سلام خانما من الان قند خونم رو گرفتم ۱۷۵ بود زیاده؟؟

۳ پاسخ

باید بعد از غذا زیر 140باشه
175 بالاس

الان گرفتن اشتباهه هشت تا ده ساعت ناشتا بمون صبح بگیر

غذا اینا خوردی دیگه؟
زیر ۲۰۰ باید باشه وسط روز

سوال های مرتبط

مامان پناه خانم😍 مامان پناه خانم😍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوقی😍🌰🩷 مامان فندوقی😍🌰🩷 ۹ ماهگی
مامان علی اصغر دو قلو مامان علی اصغر دو قلو ۱۰ ماهگی
مامان هانیسا🩷😍 مامان هانیسا🩷😍 ۸ ماهگی