شاممم چی داریننن



ما ساندویچ پای ویهان داریم😍🤤😂

تصویر
۶ پاسخ

من برا همسر مرغ گذاشتم قبل اومدن درست کنم همسر رژیمه🤣غذا درست کردن شده یک وعده اونم کنار همسر ناخونک میزنم🤣🤣اخ ساندویچ دلم خاست الان من همسر شکمو رژیم گرفته چیکار کنم چقدر رژیم بده اه😂😭

وای گفتی ساندویچ چقد دلم ساندویچ برگر میخواد ، کسی نیست بره برام بیاره😭😭

جان ماهم از این غذا ها داریم ولی سیر کن نیست ها ....... به فکر یه چی دیگه باشین تنبل خانوما ......

اره ماهم جیگر داریم😍😋

نوش جان 😂
زرشک پلو با مرغ

نوش جان ما هم از این غذا داریم😅😂😍😍🫠

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل🩵🧿 مامان ابوالفضل🩵🧿 ۴ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۱۱ ماهگی
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 ۹ ماهگی
مامان پندار مامان پندار ۱۵ ماهگی
مامان گل پسری🩵💙 مامان گل پسری🩵💙 ۴ ماهگی