کسی میتونه آزمایش تفسیر کنه؟

تصویر
۳ پاسخ

اگر آندومتریوز یا فیبروم و اینجور مشکلات داشتی احتمالا داره پیشرفت میکنه بقیه ی چیزای ازمایش نرماله فقط این موضوع هست که باز من دقیق سر در نمیارم حتما به دکتر نشون بده

باید به دکترت نشون بدی عزیزم
تو بارداری تفسیر آزمایش ها فرق داره

مشکل تخمدان داری؟

سوال های مرتبط

مامان نورِخدا💖 مامان نورِخدا💖 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان حلما خانم مامان حلما خانم ۸ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان نخودی مامان نخودی روزهای ابتدایی تولد