۳ پاسخ

قرص نولپازا قبل صبحانه و شام یدونه..شربت آدی ژل بعد هر وعده ی غذایی ۲ قاشق..اینا تجویز دکترم بود آب رو آتیش

مثلا من اب پرتقال میخورم سوزش میگیرم

چیزایی نخور که حالت بد میشه باهاش چیزای ترش و سوزش اور چون معده کوچیک شده حجم غذاتم کم کن در وعدهای بیشتر

سوال های مرتبط

مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ ۵ ماهگی
مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی