فرزندپروری#
#فرزندپروری
#کلاس نقاشی

تصویر
۵ پاسخ

تک جلسه میتونیم ثبت نام کنیم اگر اوکی بود بیشتر ثبت نام کنیم؟

بچها میشینن یه جا که انجام بدن؟دختر من ۴سالشه ولی نمیدونم پای گوشی بشینه یا نه

میشه لطفا یکم درباره نحوه آموزشش توضیح بدین

هزینه لطفا

دوستان بشتابیدباکمترین هزینه نسبت به شهریه کلاس بیرون نقاشی یادکوچولوهاتون میدم

سوال های مرتبط

مامان mehrsam مامان mehrsam ۴ سالگی