۵ پاسخ

منمممم همینجورم میگن طبیعیه ک

طبیعی عزیزم من خوابم نمی‌برد گریه میکردم با شال میبستم

درد پریودی منم بعضی وقتا میگیرم

پاهامم یه مدت خیلی درد داشت مخصوصا شبا که میخواستم بخوابم
تا صبح ساعت ۵ شوهرم ماساژ میداد اصلا خوب نمیشدم
از درد دیگه گریه میکردم
ولی از وقتی که بیشتر تحرک دارم اصلا پا درد نمیگیرم یا خیلی کم که اصلا مهم نیست

منم شبا بیچارم از درد پا

سواال منم هست

سوال های مرتبط

مامان دردونه دخترم💗 مامان دردونه دخترم💗 ۷ ماهگی
مامان ویهان❤️ مامان ویهان❤️ هفته سی‌ویکم بارداری