بتام شد ۲۵۰۰ ، برای ۱۱ بهمن هم دکتر گفت برم سونو نتیجه رو ببرم پیشش

۴ پاسخ

مبارکتون باش

میشه بگی از همون اول ک بتاهاتو دادی و چند هفته بودی و کی رفتی سونو بعدش کی قلب
منم باردارم ولی بار اولمه میخوام از تجرت استفاده کنم🥺🧡

چند روز تاخییر داشتی عزیزم

عه چقدر جالب منم همینطور منم ۱۱ ام میخوام برن سونو همزمانیم خوشبختم

سوال های مرتبط

مامان دانیال .دیانا مامان دانیال .دیانا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پوریا وخداداد❤️ مامان پوریا وخداداد❤️ هفته بیستم بارداری