مبارکتون باش
میشه بگی از همون اول ک بتاهاتو دادی و چند هفته بودی و کی رفتی سونو بعدش کی قلب
منم باردارم ولی بار اولمه میخوام از تجرت استفاده کنم🥺🧡
چند روز تاخییر داشتی عزیزم
عه چقدر جالب منم همینطور منم ۱۱ ام میخوام برن سونو همزمانیم خوشبختم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.