خانما کدوم یکی از این قرصا ترشح وزیاد میکنه ترخداجواب. بدید

تصویر
۴ پاسخ

هیچکدوم اصلا به اینا ربط نداره اینا ویتامین و اهن و کلسیم هستن

عزیزم توبارداری ترشح ی چیز طبیعیه اگه بیش ازحدداری یابو میده و رنگیه به پزشکتون بگیدشایدعفونت دارید

😐 هیچکدوم همه ویتامینن

مگه ترشح ربطی به قرص داره؟

سوال های مرتبط

مامان محمد پارسا مامان محمد پارسا ۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه خدا💙💙 مامان معجزه خدا💙💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی
مامان مزمـ👶🏻ــل💙 مامان مزمـ👶🏻ــل💙 ۱ ماهگی