مگه همه بچه های کولیکی رفلاکسم دارن؟؟

۳ پاسخ

نه من پسراولم فقط کولیک خفیف داشت
ولی دومی هم کولیک شدید بود هم رفلاکس 🥲🥲

نه لزوما

بعضیا دارن بعضیا نه بعضیا زیاد دارن بعضیاکم

سوال های مرتبط

مامان دختر نازم مامان دختر نازم ۵ ماهگی
مامان برسام مامانش 😍 مامان برسام مامانش 😍 ۱۳ ماهگی
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی