۳ پاسخ

عزیزم یدونه موز بزار فریزر سرد بشه یا یخ بزنه بعدش بریز تو سر شیشه شیر بزار دهنش هم دردش آروم میشه هم واسه لثه اش خوبه

اخی🥲چه سخته
بچم خلت دارع همش اذیته خر خر میکنه یعنی سرما خوردع منم ک نمیدونم بی تجربم؟

اخی براش ژل بزن عزیزم با مسواک انگشتی لثش ماساژ بده با ژل

سوال های مرتبط