۸ پاسخ

آیورامی دادم خووب بود

عزیزم سرفه های دخترت ازاول خلطی بود یا اول خشک بود بعد خلطی شد؟

پدی کاف خیلی جوابه من امتحان کردم

هیچ کدوم.فقط اسپری دهانی

پدی کاف گیاهی خیلی خوبه

خلط اور هستن ضد سرفه

سه تاش عالیه

پدی کاف
دادم خوبه
اونارو تجربه ندارم

سوال های مرتبط

مامان دلاناودیان مامان دلاناودیان ۳ سالگی
مامان ❤گل پسرهام❤ مامان ❤گل پسرهام❤ ۲ سالگی
مامان رادوین مامان رادوین ۳ سالگی