مامان لیام تاپیک مامان راستین که گفتین درمورد بازگشت شیر هست رو پیدا نمیکنم و شدیدا بهش نیاز دارم
من پسرم از اول هم سینه میخورد هم شیرخشک البته فقط یکی از سینه هامو میخوره و فقط هم همون شیر داره و اون یکی درحد چند قطره شیر داره وتا دوهفته پیش هنوز سینه میگرفت اما شیرخشک هم میخورد اما رفلاکسش شدید شد و سینم که میخورد عوق میزد و دیگه نخورد الان دارو رفلاکس میخوره بهتر شده اما دیگه سینم نمیگیره شاید درحد روزی ده دقیقه به زور بگیره
شیردوش برقی دارم میدوشم بهش میدم اما خب حجمش زیاد نیست که کامل باشیرم سیر بشه و شیرخشک میدم (روزی ۵_۶بار میدوشم و درمجموع ۳۰۰ سی سی میشه حدودا)
میخواستم اگه امکانش باشه راهنمایی کنی چطور شیرم رو اول زیاد کنم و اون سینه که شیر نداره رو شیر بیارم و اگه بشه کاری کنم پسرم از سینه شیربخوره
پسر گلت شیر خودت رو میخوره یا شیرخشک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.