۱۰ پاسخ

کسی نیست برف شدید اومده آنتن رفته دلم داره میترکه

من آمپول دورناف میزنم فعلا وضعیت خرابه نمیتونم سیسمونی بخرم..

من که هنوز هیچی نگرفتم گفتم تو۷ ماه که رفتم اون موقعه میرم سیسمونی میخرم آی وی افیم نمیتونم زیاد سرپابمونم وبرم بازار

منم حوصلم سر رفته کلی ام کار دارم ولی حال ندارم کارامو انجام بدم از گوشی ام خسته شدم

منی که دارم از درد‌کمر و کتف نصف میشم
استراحت‌ مطلقی هم هستم اما منطقه ما طوفانه مهمون هم دارم مجبور شدم یکم دستمال بکشم اطراف رو‌ دلم میسوزه همه کارامو مامانم کنه

به فکر ورزشای بارداریم تو خونه انجام بدم بلد نیستم😐😥

سیسمونی نگرفتم فعلا

من هنوزهیچیش ونچیدم سرویس چوبش نیومده هنوز

من از بیکاری از صبح افتادم ب جون خونه ها دارم میشورم و میسابم الان کمرم راست نمیشه😭

همچنین منکه تازه از خونه مامانم اومدم بازم حوصلم سر رفته

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان و آرمان🩵 مامان آیهان و آرمان🩵 روزهای ابتدایی تولد