کیا بچه هاشون رفلاکس دارن
علائمشون‌چیه

۳ پاسخ

یا شیر میاد تو گلوشون و بتونن قورت میدن نتونن حس خفگی میگیرن
خاب درستی ندارن..یا شیر نمیخورن..
یا خیلی بالا میارن..

دختر من چند روزه ک اولی هستش مگه بچه ها دوباره رفلاکس میگیرن ؟؟؟
الان دخترم ۳ روزه ک هی شیر میمونه گلوش

پسر من داره خیلی بالا میاره

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی
مامان فندوق👶 مامان فندوق👶 ۱۳ ماهگی