۵ پاسخ

استفاده طولانی مدت خوب نیس

داروی ایندومتاسین به دسته‌ای از داروها به نام داروهای ضد التهاب غیرکورتونی (NSAIDs) تعلق دارد. ایندومتاسین در تسکین دردهایی نظیر آرتریت (التهاب مفاصل)، رگ به رگ شدن عضلات یا ضرب دیدگی استخوان، کمردرد، نقرس و دردهای قاعدگی کاربرد دارند. این دارو با کاهش التهاب و تسکین درد به بهبود وضعیت بیمار کمک می‌کند.

برای کاهش درد ،التهاب و تب هست
توی بارداری ممنوعه استفادش فک کنم

ضد درد ضد التهاب و ضد تب هستش این دارو

برای کنترل درد

سوال های مرتبط

مامان خانم خانما زهرا مامان خانم خانما زهرا ۲ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۵ ماهگی
مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی