چرا نمیخوابه؟؟؟😴😴

۹ پاسخ

میخان مارو دق بدن

دقت کردین بیشتر دخترها شبا بیدارن😁😁😁

مال من خواب بود بخاطر نیوفتادن قندش زوریییی بیدارش کردم خودم گیج خوابم

من بچه ام خوابه خودم بیدار😐

واقعا دختر من هم از ۳ بیداره انگار جغد شبا بیدارن

از ۲ و ربع بیداره دخترم الان گذاشتم زمین جوری زور داد ک پی پی کنه پاشد

بچه فک میکنه آمریکا اینا به دنیا اومده

پسر من از ساعت 2بیداره کمر نمونده🥹😅

وای پسر منم دو سه شبه ساعت 4 بیدار میشه تا پنج و نیم شش

سوال های مرتبط

مامان یزدان ❤️🐣 مامان یزدان ❤️🐣 ۸ ماهگی
مامان هلو مامان هلو ۲ ماهگی
مامان امیرسام مامان امیرسام ۴ ماهگی
مامان یاس 🌷🌸 مامان یاس 🌷🌸 ۲ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۱۵ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۱۳ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱۰ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱۰ ماهگی
مامان فاطمه خانوم مامان فاطمه خانوم ۷ ماهگی
مامان فندوقم مامان فندوقم ۱ ماهگی
مامان شازده پسر👑 مامان شازده پسر👑 ۱۶ ماهگی