چرا نمیخوابه😑😭

تصویر
۱۴ پاسخ

چون باندپیچیش کردی گرمش خودتم اینجوری ببندن میخابی؟ 😑 این چه کارایی تو این دوره زمونه میکنین گناه داره

ای ننه ساندویج شده

عزیزم بچت هنوز زردی داره انقدر نپیچونش
قنداقشم کردی پتو هم روش دادی
بعد بجه ها همینن دیگه شبا بیدارن

مگه نمیبینی دستاش چطور راحت صاف کرده یعنی که خیلی هم خوشش اومده من بچه ام اگه قنداق نمیکردم عصلا نمیخوابید

پسر من تنها نیستممم....پسر منم خیلی شیر میخوره بعد دلدرد میشه گریه میکنه ولی خابش عمیق نیست...مشکلی هست بنظرتون؟

فکر میکنم بچه شما زردی داره و اصلااااا خوب نیست اونجوری پوشوندیدش باید لباسشو کمه کم کنید جاش خنک باشه

گرمشه بنده خدا گناه داره.نوزاد ۱ دست لباس بیشتر از ما احتیاج داره.یه رو انداز نخی بنداز روش ببین خوابش نمیبره بازم؟؟

نی نی ما هم همینه خواهر

تصویر

خوب اگه گریه نمیکنه
لابد زیاد خوابیده سیره

خاله نینی بیارباهم بازی کنیم

تصویر

مشکل منم هست پسرمن از بس شیرخورده دلش دردگرفته نمیخوابه😭

مادر شدن+ صبر و حوصله

عزیزم کدوم بیمارستان زایمان کردی دکترت کی بود ..من پسرم زردی داره زیر دستگاه لخت گذاشتمش

شاید گرمشه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۶ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۱۵ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۱۳ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱۰ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱۰ ماهگی
مامان ملکا👧🏻🩷 مامان ملکا👧🏻🩷 ۸ ماهگی
مامان هانیا 🤍هاکان💙 مامان هانیا 🤍هاکان💙 ۵ ماهگی
مامان آقا کیان 🥰😍 مامان آقا کیان 🥰😍 ۱۲ ماهگی
مامان ماه مامان ماه ۸ ماهگی
مامان هیرا 👶🏻🩵 مامان هیرا 👶🏻🩵 ۵ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی