چون باندپیچیش کردی گرمش خودتم اینجوری ببندن میخابی؟ 😑 این چه کارایی تو این دوره زمونه میکنین گناه داره
ای ننه ساندویج شده
عزیزم بچت هنوز زردی داره انقدر نپیچونش
قنداقشم کردی پتو هم روش دادی
بعد بجه ها همینن دیگه شبا بیدارن
مگه نمیبینی دستاش چطور راحت صاف کرده یعنی که خیلی هم خوشش اومده من بچه ام اگه قنداق نمیکردم عصلا نمیخوابید
پسر من تنها نیستممم....پسر منم خیلی شیر میخوره بعد دلدرد میشه گریه میکنه ولی خابش عمیق نیست...مشکلی هست بنظرتون؟
فکر میکنم بچه شما زردی داره و اصلااااا خوب نیست اونجوری پوشوندیدش باید لباسشو کمه کم کنید جاش خنک باشه
گرمشه بنده خدا گناه داره.نوزاد ۱ دست لباس بیشتر از ما احتیاج داره.یه رو انداز نخی بنداز روش ببین خوابش نمیبره بازم؟؟
نی نی ما هم همینه خواهر
خوب اگه گریه نمیکنه
لابد زیاد خوابیده سیره
خاله نینی بیارباهم بازی کنیم
مشکل منم هست پسرمن از بس شیرخورده دلش دردگرفته نمیخوابه😭
مادر شدن+ صبر و حوصله
عزیزم کدوم بیمارستان زایمان کردی دکترت کی بود ..من پسرم زردی داره زیر دستگاه لخت گذاشتمش
شاید گرمشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.