سلام به هشت ماهگی با سوزش سردل

۶ پاسخ

عزیزم منتظر ۹ ماهگی باش بدتر از ۸ ماهگیه🙂

من تو ۸ اشتهامو از دست دادم

وای دقیقا از ماه هشت شروع شد همراه با تهوع
وسلام بر ماه نهم با همه جا درد 🫣🫠😅

وای نابود کرده منو این سوزش معده 😵‍💫

خوشگلم سلام اصلی۹ماهگی میدی😁💖

من تو ماه ۹ بالا اوردن هام هم حتی شروع شد با انواع و اقسام دردها 🤣

سوال های مرتبط

مامان توت کوچولو🎀 مامان توت کوچولو🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان ریان و رنیم مامان ریان و رنیم ۱۱ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۵ ماهگی