کسی هست به بچش اس امپرازول بده

۶ پاسخ

سلام عزیزم خوبی
نی نی کوچولوت خوبه

اوهوم
برا رفلاکس

چرا امپرازول میدی؟

من شربتشو میدم

منم میخوره

Re azizm mnm midm reflx dre

سوال های مرتبط

مامان دخملم🐣🩷 مامان دخملم🐣🩷 ۷ ماهگی